Hola!

Vi har läxa! Vi har ett prov imorrn, och två nästa vecka. I No, Ma, och So. Så det är plugg på det sen även läxa i Ma, Sv, Sp (spanska), Mu (musik), och jag i bild..
 
Jaja det mesta är redan avklarat så. Vad har jag nu gjort då? Jadu, ingenting! Varit med kompisar typ.. Men i måndags var jag faktiskt och åkte skridskor på Dragonhallarna, det var jätte kul! 
 
Annars då? Nje inte mycket. Emmy har äntligen kommit tillbaka från Mallis! Jag fick ett jätte fint armband av hon, tack!♥
 
Jaja nu ska jag plocka ihop mina läxsaker o äta frukt, Gott!
 
Kram, Bianca
 
O juste glömde nästan!!! Vi (min familj) har köpt en katt! =D En devon rex, svartsköldpadda.
 
Stella♥
 

Kommentarer
Eve<3 säger:

Hon är sjukt gullig<3

Svar: Hihi tackar. - Miau miau, Stella hälsar med...:)<3
Bianca

2012-09-28 | 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback