U know i´d anything for ya!

Hej, igen!

Ikväll har jag varit med min underbaraste Plopp! (Evelina). Vi har tagit kort och gjort fråge...sport? kanske det heter, iaf det var jätte kul. Jag körde bl.a ett Twilight-quiz ( så heter det!) o jag fick 45/50 poäng! Så jag är rätt nöjd! O Eve fick bl.a 37/42 på ett quiz om HP (Harry Potter) så hon är nog rätt stolt oxå ;)
Imorron ska jag köpa en bikini! Jag har hittat en jätte snygg som jag kanske ska köpa men jag är inte helt 100!
Jag kan lägga ut en bild imorrn så får ni se vad det blev!
I helgen ska vi ha klassresa till Sundsvall! Dt ska bli jätte kul. Vi ska sova på bodaborg där det sägs att det spökar, men vi får väl se om rykterna är sanna elr inte. Jag skriver om det sen oxå!
Så en förvarning jag kmr nog inte blogga i helgen (om jag inte gör ngt tidsinställt inlägg förstås, vi får se).


En bild då på mig o min fina Plopp!<33
Dt är jag som har tagit bilden, jag har en systemkamera, kan skriva med detaljer om den senare.
Elr jag o jag som har tagit den, jag satt den på en sten o ställde in så den skulle ta kortet om 10sek, så ingen har tagit den? Iaf dt är EvE som har redigerat den!

Kram Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback