If u can dream it, u can do it!

Om ett tag ska jag på fotbolls träning, så det blir inget långt inlägg!
Vi hade mattprov idag det gick inte så bra. Elr jag blev inte nöjd med mitt resultat iaf.
Jag taggar sönder tills på lördag! Då ska vi ju på klassresa.
Iaf nu kmr ett kort `test´eftersom jag inte har så mycket tid, o nej jag kan tyvärr inte lägga in en bild idag :(
Får väl bli 3 bilder i nästa inlägg.

 

 

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: En egen dator ( laptop)
DAGENS KLÄDSEL: Tajts och en mörgrön tuniika med `tiger svarta ränder´o svarta sockar
DAGENS FRISYR: Vanligt utsläppt
DAGENS LÅT: Om o om igen med Pelle Almgren
DAGENS PLANER: Hur jag ska skaffa pengar till en laptop!
DAGENS SAKNAD: Olika, men min moster (hon lever men jag har inte träffat hon på jätte länge)
DAGENS DUMMASTE: Än så länge inget, men det händer nog ngt på fotbollen..
DAGENS MISSLYCKANDE: Tagit fel på min kofta o min pappas kofta...
DAGENS DROG: Våfflor med glass/grädde o sylt =)
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Kanske tuggummi
DAGENS HUMÖR: Läste fel, glad tror jag..
DAGENS CITAT: If u can dream it, u can do it!
DAGENS ROLIGASTE: När jag var med min Plopp


Och nu är läget så att jag inte är så bra på saker på blogg.se. Jag är van med en annan hemsida. Så drf vet jag inte hur man lägger in Youtubefilmer...
Så jag lägger bara in en länk. Plus jag har inte tid att undersöka hur man gör nu!

http://www.youtube.com/watch?v=MMdRyuq6rCI
Det här var min dagens låt!

Kram Bianca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback