Dag 2

Dag 2: Staden där du bor
 
Som  det står i min profil så bor jag i Umeå :)




Hejj idag så skulle jag och min klass sova över på Östra klubba. Men jag sov inte över. Men så länge jag var där så var det as Kul! Men jag orkar inte berätta ngr detaljer...iaf inte nu! Men nu ska jag se på Pretty Little Liars season 2 (Ni måste se den, den äger verkligen. och ibland håller man typ på döö!!)
 
Ha en bra kväll och morgon dag!
Kolla förresten in min ´´andra´´ blogg. jag gjorde finn fem fel och la ut den ------->>>>KLICKA HÄR<<<<<-------
Fast på min första så råkade det bli finn FYRA fem el så luras inte av rubiken. Elr är det jag som är så dum att jag har glömt bort det sista felet  •…• 
Det var jag som var så dum att jag hade glömt bort det sista felet. men nu har jag hittat det! :)
 
 
Kram, Bianca
 
 
 
Bianca Flumé
 
Kamera?
 
 

Trackback