Stor...fisk?

Hej igår var jag och Emmy och fiskade. Det gick sådär vi fick upp massa små abborar. Sen fick jag upp en större abbore som vi sparade.
När vi båda började bli ganska less och tänkte börja fara hem så ropade Emmy på mig, att jag skulle komma kolla. Jag sprang dit och i vattnet var en jätte stor fisk som simmade sakta förbi! Vi trodde inte att det var en fisk för ja den var ju jätte stor! Men det var såklart en fisk, fast jag gissade på en mördar haj! Jag hade nog fel...
 
Vi fick inte upp den, som tur va elr ja om vi hade fått upp den, vad hade vi gjort med den då? Den kunde ju ha ätit upp oss! Okej nej inte riktigt men...
Om den är ngn som vet vad det är för fisk, säg till!

Inlägget o bilderna från semester kmr snart, jag skulle lägga ut det i torsdag men då började det åska så det var bara att stänga av!
 
Kram Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback