Orsa björnpark & Junsele djurpark

Hejj igår var jag och badade hela dagen typ så jag somnade ganska fort på kvällen. Men efter maten igår for vi på gamlia på typ en bilträff det är jätte många andra fina o gamla bilar där. Min pappa har en Barracuda -64 tro jag att han sa.. Den är jätte fin! Sen for vi in till stan på sommar i city som också var kul.
 
Nu tänkte jag skicka med ngr bilder från vår semester!
Ha en bra dag
Kram Bianca
 
Det här var då världens största björn, men den var dock inte fullvuxen!
 
 Det är inte en riktig björn såklart ;D
 
Vi gick uppför ett berg, utsikten        Dom hade även tigrar men det var   Jag och min Lillebror på en tiger.
var as cool!                                     30grader så dom bara låg där.
Snöleopard, kolla tassarna dom är   Det här var en av världens störtsta   Isbjörnarna var coolast! Det kommer
enorma!Svårt att se på en bild men. björnar, 3,1m när den står upp,         Många bilder på dom
                                                          väger 560 kilo!
Jag sitter på en valross!                   Jag sitter på en isbjörnsunge!         Jag sitter på en isbjörn!
 
Jag orkar inte he dit ngr fler bilder. och jag vet att det är väldigt länge sen jag sa att jag skulle lägga ut dom men ja..
Texten och det dampar och jag orkar inte fixa det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback