I´m sorry

Hejj, jag är tillbaka!
 
Det är ju faktiskt sommarlov, så jag har därför inte skrivit så mycket.
Jag kommer inte berätta ngt om klassresan som jag sa eftersom det var så länge sen.
Men vad har då hänt i sommar? Jo, jag har grillat med kompisar, sovit i tält, badat o mycket mer. För mindre än en vecka sen kom jag hem från Orsa. Vi (min familj) har varit på semester där. Vi var på björnparken, där har dom världens största björn, o jag stod typ mindre en en halvmeter ifrån den! det är inte alla som kan säga det.
Det var iaf jätte kul där, sen så for vi till Junsele o Junseledjurpark. Dt var oxå jätte kul. Jag såg en känguru som jag är väldigt stolt över! Sen så åkte jag o min lillebror parisehjulet, på 15m det var as coolt. Och vi åkte även tekopparna, efter dom kunde jag inte gå...
 
Men nu ska jag försöka börja skriva så gott som varje dag, men jag lovar inget eftersom det är sommar!
Ha en bar sommar!
 
Kram Bianca
 
P.s det kommer fler bilder sen ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback