Hejsvejslingongrejjs//Filip

Hejj nu ska jag till farmor och farfar. Jag ska sova där för mina föräldrar ska på hårdrocksfesten. Som min morbror har gjort. Just nu är jag med Filip
Idag kände jag värsta hårdrocksstilen för att mamma o pappa skulle på hårdrocksfest. Så jag tänkte lägga ut en bild på min ``hårdsocksstil´´!
 
Men ha en bra dag och kväll. Jag kommer nog inte blogga något mer idag. Dag 4 får bli imorron ist tror jag....
 
Ett rött linne med en svart t-shirt över. Svarta tights. Ett tre-raders-nit-bälte. En svart kofta med dödskallar som lyser i mörkret. Ett rosa nitarmband. Och jag ska måla svarta naglar =)
 
Kram, Bianca

Kommentarer
Filip säger:

Haru fått en ny mobil?;):):):)

Svar: Haha jätte kul Filip. Men ja det är klart jag har ;):):):):)
Bianca

2012-08-25 | 22:38:22
Bloggadress: http://Fippesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback