Dag 7

Dag 7: Vem är den roligaste du vet?
 
Kändis? Kompis? Familj? Släkt?Vad?
Jag tar väl alla...
Kändis: Adam Sandler och Jim Carrey är väldigt roliga!!
Kompis: Jag tror det får bli Cornelia♥. Hon är så sjuukt rolig! Jag har aldrig en tråkig stund med henne. Och så långt som jag kommer ihåg har vi aldrig bråkat. Hon e bah så göllig, min lilla sköldpaddebebiis!!♥♥ =D
Familj: Eh?... Nämen min famlij är rätt rolig faktiskt. Jag har en jätte rolig lillebror som kan vara rätt jobbig men det roliga tar över. Min mamma kan vara rätt pinsam och jobbig men hon är jätte snäll. Och många gånger har jag gapskrattat med henne. Och pappa....ja pappa...Han är väl rolig han med men det är mest mamma som står för skämten ;)
Släkt: Ja släkten är väldigt stor! Men om jag får välja två? 1. Vanessa, min moster. Hon är...helt underbar! Hon är superduper rolig och även fast jag bara står och kollar när hon diskar, har jag roligt! Helt underbar helt enkel. 2. Amanda, min kusin. Jag skrev om henne tidigare. Hon är som sagt oxå jätte rolig. Man skrattar ofta! Oxå underbar.
Sen har vi ju den roligaste av alla: Det är ju jag! Jag är ju så himla rolig!    Nämen uch! Jag hatar att skryta. Så för dom som inte fattade att jag skojjade, jag skojjade. Men ja alla är ju rolig på sitt sätt. Och jag tror (Hoppas!) att ingen skulle säga att jag är tråkig så ;)
 
Kram, Bianca
 

Kommentarer
Cornelia säger:

naw du är ju för gölli<3

2012-08-29 | 22:40:24
Bloggadress: http://corneliaasehlin.blogg.se
Moster säger:

Älskade du, vad gullig du är. Kärlek till dig.

Svar: Tack, älskar dig med! :)
Bianca

2012-10-01 | 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback