Dag 4

Dag 4: En person jag se upp till.
 
Jag har valt min kusin Amanda. Varför? Jag vet inte faktiskt. Hon går andra året på Gymnasiet.
Enligt mig har hon fått allt och se så enkelt ut. Men det har det nog inte varit. Men hon har klarat av första året på gymnasiet, hon har iaf gått i dans, hon sjunger, älskar att spela teater och mycket mer. När jag är med henne skrattar jag väldigt mycket. Hon är så sjuukt rolig!! Kolla in hennes blogg , www.mandilimanda.blogg.se
Så en person jag ser upp till: Amanda♥
 
Det här var på hennes konfermation, det var den bästa bilden jag hade på henne =)
 
Kram, Bianca
 
 

Kommentarer
Emmy säger:

hahaha tanten i bakrunden XD

Svar: Haha ja vet, jag tänkte på det oxå men hade ingen annan bild XD
Bianca

2012-08-28 | 15:20:20
Bloggadress: http://emmymonicalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback