DAG 1

Dag 1: Berätta lite om dig själv.
 
Ja så jag heter Bianca, dom allra flesta kallar mig för Bibbi! Jag har 3 katter, Elsa, Elmer och Mini. Sen har jag 1 hund, Dimra. Jag har även en Ödla,, en leopardgecko som heter Maggan.
Min favoritfärg är...kan man sägaa Usa mönster? För jag är typ besatt av Usa-flaggan. Vars jag än går elr gör och jag ser en Usa-flagga så skriver jag typ:
- OMG!! USA-FLAGGA!!! :D:D:D
Mer? Jag samlar på smurfar och glasfigurer. Jag är allra mest med Coco♥. Men jag har massa underbara vänner som jag är med.
Jag älskar Taylor Lautner och Keegan Allen
Favoritmat? Hemmagjord kasslergratäng.
 Favoritfilm? Dom Taylor Lautner är med i ;D
Jag har lite svårt att komma på saker att skriva om mej själv, ideér?
 Lång? Ungefär 1,60-1,65m.
 Skostorlek? Typ 37-39
Nu kommer jag inte på något mer, men om jag gör dt så kommer jag bara lägga in det här :)
 
 
 
Kram, Bianca
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback